sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Annen ekat aallot

Kerrotaan ny omatki kokemukset ekasta surffikerrasta. Meinas loppua mulla aika lyhyeen. Jo etukäteen vähä jännitin mitähä siitä tulee ku vesi on ittelle vähän ahdistava asia ja ekan kerran ku jouduin aallon pyörittämäks nii meinasin mennä ihan paniikkiin. Sanoin opelle, että en pysty siihen ja menin panikoimaan rannalle. Siinä kyllä rauhotuin taas ja ope tuli ihanasti rohkasemaan mua ja haki viel isomman laudanki mulle. Siinä otettii viel parit kuivaharjottelut rannalla ja eikun uudestaan veteen. Kyllä se sitten pikkuhiljaa alko sujumaan kun hoki vaa itelleen "rauhotu, rauhotu". Merivettä tuli kyllä nieltyä monta litraa ja nenästä ja korvistakin sitä meni sisään, mutta siihenki tottu nopeesti. Menestys oli aika vaihtelevaa, välillä suju paremmin ja välillä huonommin.

Mun surffiope oli kyllä maailman ihanin ja loi niin turvallisen tunteen, saa nähä missä vaiheessa uskaltaa kokeilla yksin menemistä. Ja opella oli varmaa hyvät näkymät ku ei mun bikinien alaosa oikein meinannu pysyä päällä :D Tänää mentiinki shoppailee surffivaatteita, jos huomenna ei paljastelis ihan nii paljoo. Surffaaminen on tosi rankkaa, tosi nopeesti oli ihan uupunu eikä oikein meinannu olla enää voimaa nostaa itteä ylös.

Huomenna on eka koulupäivä iik! koulu alkaa jo 8.20 eli tosi aikanen herätys on edessä...

2 kommenttia:

  1. Oliks maailman ihanin surffiope kaiken lisäks viel hyvännäkönenki? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan söpö joo, mutta tosi pieni! Ihan ku pikkupoika:D Ja oli muilla tytöillä kyl paremman näköset opet :D

      Poista